הבוקר שאחרי • המשטרה: "חשד להיסח דעת מצד נהג האוטובוס"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הבוקר שאחרי • המשטרה: "חשד להיסח דעת מצד נהג האוטובוס"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוקר לאחר התאונה הקטלנית שאירעה אמש (ראשון) שבה נהרגו ששה נוסעים חרדים שנסעו מירושלים לבני ברק בקו 402, ולילה לאחר שעשרות מתנדבי זק"א עמלו במסירות בזירה – המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע החמור, ועל פי משטרת התנועה מסתמן עד כה חשד להיסח דעת מצד נהג האוטובוס.

    פרטי האירוע הקשה: אתמול בשעה רבע לשבע לערך ארעה תאונת דרכים בין אוטובוס "אגד", קו 402 לבין משאית מנוף. כתוצאה מהתאונה נהרגו שישה בני אדם ונפצעו מספר נוסעים נוספים, חלקם באורח קשה.

    בהנחיית ראש אגף התנועה, ניצב ירון בארי, הוקם צוות חקירה מיוחד של בוחנים וחוקרים, לבדיקת נסיבות האירוע.

    מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי נהג המשאית נאלץ לעצור בשול הדרך עקב תקלה, ככל הנראה, נזילת שמן. זמן קצר לאחר שעצר בשול, אוטובוס שהגיע מכיוון ירושלים סטה מנתיבו והתנגש במשאית בצידו הימני.

    מהחקירה עד כה מסתמן חשד להיסח דעת מצד נהג האוטובוס, שני הנהגים נחקרו ולאחר מכן, הוחלט לעצור את נהג האוטובוס להמשך חקירה בגין גרימת מוות ברשלנות. בשעה 10:00 צפוי צוות החקירה להביאו להארכת מעצר בבית המשפט לתעבורה בגבעת שאול.

    עוד נמסר מהמשטרה כי "לצערנו, אנו נתקלים בתאונות קטלניות רבות בהן מעורב הגורם האנושי – התנהגות לא אחראית של נהג במהלך הנהיגה אשר מובילה לאיבוד חיי אדם. כל היסח דעת במהלך נהיגה, כגון שימוש בסלולאר או כל עיסוק אחר, מהווה סכנת חיים של ממש. כמו כן, על ציבור הנהגים להבין את המסוכנות שיש בעצירה בשול הדרך".

    "ככלל, אין לעצור בשול אלא בנקודות עצירה ומתחים מוסדרים. אם וכאשר נהג נתקל בתקלה ברכב, עליו לעצור בשול במרחק מקסימלי מנתיב הנסיעה, לנקוט בסימני אזהרה, להתקשר למוקד 100 וניידת תגיד לסייע לו. על הנהג והנוסעים לעבור אל מעבר למעקה הבטיחות", נמסר הבוקר מהמשטרה.



    0 תגובות